BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 31, 2010

finally..

salam..

it's been a long...time aku x update blog ni.. so.. hari ni.. tanggal 31 mei 2010 aku nk bercerita. sbenarnye it's a lil' bit personal. memandangkan aku xde kawan rapat nk cite bende ni.. cite kaitan ngn jiwa ni.. so aku luah kat cni.

kadang aku x paham ngn aku ni.. means diri aku la.. sikap dan perangai negatif aku ni.. ade seseorang yg aku syg, slalu tegor perangai aku. tp aku ni nape nth rase cam ssh sgt nk accept. actually aku time.. tp aku cam.. ntah la muke ketat je.
it's my bad.

aku syg die.and dah planning future ngn die. tp aku abaikan die dan kadang2 terlalu ignore kan die. even aku tau, ssh nk dapatkan some1 ngn similar n blh accept aku cam die wat.

bukan aku nk mengarang jiwang dan bercerita ttg bunga. tp aku dah amat serabut utk berpikir camne nk mujuk die. aku ni dah x pandai mujuk. mmg bangang nk mujuk. hope this blog can help me..

if u reading this, i want to tell u something that u have known 4 years ago.. dat I LOVE U. plz gimme another chance. my mistake, my bad, plz gimme dat precious chance and make our dreams come true.



coretan khas buat awk
jue @>--

Shaeuj.

0 kata-kata: