BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

balek kg!!!!!!

salaaaammmmmmmm....

several hours more !!! hahaha.. sat g nak balek kg dah.. hehehehe.. aku tumpang org je.. smpi ke kg.. kne la hulur duit mnyk sket kan.. huhu.. tak kisah la.. adat melayu kite org berbuudi kite berbahasa..

td aku kemas baju, masuk opis punch card, balek umah.. hahah.. bos xde, blh la wat..
tp ade lak baju aku lom kering, gatal2 malam td pg basuh plak.. huhu..

emm... pe lg ek.. x sabor la nak balek kg, mlm ni buke kat umah gm member aku kat seremban. then mlm sok dapat gak buke ngn famili mak sedare aku.. yela.. famili sendiri sume dok jauh2 bersepah kat malaysia ni dari kecik lg.. sian.. anak yatim kan...

k la... aku nak chow dulu.. cuti seminggu.. t aku jot down la mcm2 cite sal raye kali ni..

salaaaaammmmmm

0 kata-kata: