BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 9, 2009

kusai lepas exam

salaaaammmm....

aloha sume kwn2, aku baru balik ptg td dari kluang. dari smalam lg aku kat sane, exam perkhidmatan tuk penjawat kerajaan.. ade 3 paper.. slase 2paper, rabu pagi 1 paper..

aku dengan x study nye datg g wxam kosong je.. mmg la blur, kusai n nampak bangang hahaha.
mmg aku bnyk takleh jwb... ssh beb wxam kerajaan ni rupemye.. ingatkan cam makan kacang..

nak mat camne.. kalu kantoi.. thn depan amik la lagi.. ade pluang dalam mase 3thn.. kalu xlulus gak, kene buang la aku keje.. huahua harap2 tak terjadi pd aku kan.. insyaallah..

pape pn, aku dah letih dok dalam hilux bos aku sepanjang jalan, so skang aku nak tido.. esok ade meeting pe ntah.. penat tau!!! nak balek raye je rasenye.. huhu..

a new day will start a new challenge.. nak xnak, kne tempuh gak kan..

same2 la kite hayati nye...
k la.. takat ni je la, t aku jot lagi k?

wasalam..

0 kata-kata: