BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

salaaammm,....
pergh..... melankolik suggh title post aku kali ni.. sesuai la ngn keadaan skang kan?
sedey beb.. aku sorng2 je kat umah ni.. housemate aku org ganu dah cabut balek tengh ari td lg.. bos aku pn same.. tuk pengetahuan korang only aku, bos ngn housemate aku ni je bukan org johor.. len, sume pure johorian.. malam ni aku melangut la sorng2, tanpa PS2 yg baru aku beli mggu lps housemate aku bawak balek.. xpe la.. die pn ade share gak.. tggl la aku ngn laptop sumbangan opis pde aku.. blh la layan FB sket2.. 2 pn cam xde org sgt..

sume dah smpi kg lepak2 ngn famili dah kot..so.. pas tgk wolverine td aku cuci baju.. skng dah bosan.. jap g baru nak packing baju.. esk aku blah noon gak.. ngn member aku.. maybe buke kat seremban umah bos member aku 2.. jadi la.. save money sket.. ahhahah..

kali ni aku excited gile nak raye la.. xtau nape.. walaupn xbergaji.. tp aku dah meroyan nak balek kg.. hhahaha... xtau la camne thn depn ade gaji balek raye.. mesti aku lg gile nak balek. hahaha

kwn2 yg study pn dah mule ade kat kg.. yg mule calling2 pn dah ramai.. lg la aku x sabor nak balek.. kan? korang pn mesti paham pnye pe aku rase..

emm.. ntah pe aku nak jot down lg pn aku xtau.. aku tido je la.. bye

0 kata-kata: