BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 11, 2009

slalu sgt aku terpikir

salaaaammm...

emm.. takleh tido sebenarnye ni.. 2 yg aku jot su thing kat blog aku ni...
tgh2 mlm ni.. sorng2, terpikir macam2.. arah tuju hidup 2..
planning 2 ade... tapi ianye akan berubah ikut keadaan dan keperluan kite sbnrnye.
pe yg kite nak x semestinya dapat.

aku nyesal gak x nyimpan or wat saving lebih sket mase blajo dulu..
2 sebab aku ni slalu je masalah kewangan.. akaun bnyk.. jgn cite la..
tp, duit? ade je la.. hahaha

tp skng dah ade keje yg selesa, aku nekad nak saving.. nak agih wang ke jalan yg betul dan selaras tiap2 bulan. mmg betul, before ni.. aku tak penah wat cam2.. tp aku blh wat. aku tau..

and i will prove it.. sebab aku dah bnyk 'rugi' sebab aku x wat saving..
pada kawan2 aku yg still l;om mule wat saving, start la.. zaman skang sume nak pki duit. tanpa ilmu kite dipandang rendah kan? tapi skng ilmu ramai yang ade.. pemegang sijil dip or deg, tp.. without money u r nothing 2..

percaye la.. aku pandai je nak skolahkan org kan.. aku pn tak betul.
tp x salah rasenye aku nasihatkan kwn2 yg masih lom terlambat nak pilih option yg btl.
coz aku pn tau korng kwn2 aku pn lebih kurang je masalah nye.

k la weh.. aku nak lelap dah ni..

salaaaaaammmmmmmm

0 kata-kata: